دیدبان

سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با شکوه خاصی برگزار شود

 سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با شکوه خاصی برگزار شود

به گزارش دیدبان به نقل از پانا، محمد ابراهیم الهی تبار در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در سالن شهدای استانداری همدان افزود: برگزاری باشکوه و گسترده در سالگرد ارتحال امام راحل موجب زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن امام بزرگوار می شود.

وی اضافه کرد: برای تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا باید آیین بزرگداشت سالگرد امام راحل را هر چه باشکوهتر برگزار کرد.

وی با بیان اینکه نسلی که با امام راحل بودند اکنون رو به سالمندی هستند و نسل های جوان نیز امام خمینی (ره) را ندیدند تاکید کرد: تبیین ویژگی های شخصیتی امام راحل توسط همراهان امام برای نسل جوان ضروری است.

وی اضافه کرد: برنامه های بزرگداشت مراسم سالگرد ارتحال امام راحل جنبه بین المللی و جهانی دارد و با فراهم کردن تهمیدات لازم باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

الهی تبار با تاکید بر برنامه ریزی بهتر توسط کمیته های هشت گانه بزرگداشت سالگرد امام راحل گفت: مسوولان در اجرای برنامه ها و اعزام مشتاقان امام راحل به مرقد ایشان هماهنگی بیشتری داشته باشند.

وی با تبریک مبعث حضرت محمد (ص) افزود: پیام و رسالت بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) تکریم مکارم الهی است و در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید اخلاق مداری را در جامعه نهادینه کرد.

وی اظهار داشت: دروغ ، افترا و تهمت پایه بسیاری از آسیب ها، فساد ها و بی اعتمادی ها است و باید از جامعه این این آسیب ها پاک شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز گفت: در سال جاری 12 هزار نفر از مشتاقان و داوطلبان از این استان برای شرکت در آیین بزرگداشت سالگرد امام راحل به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می شوند.

سرهنگ روح الله عروجی افزود: افراد اعزامی به مرقد امام راحل به عنوان سفیران استان هستند و باید پیام آور برنامه ها برای سایر افراد باشند.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران