دیدبان

بازسازی حزب اعتماد ملی در دستور کار

بازسازی حزب اعتماد ملی در دستور کار

به گزارش دیدبان به نقل از مهر ، رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: همه احزاب و تشکل های قانونی در فضایی که در دولت فعلی به وجود آمده تلاش می کنند خود را بازسازی کنند و تعدادی از احزاب اصلاح طلب از جمله کارگزاران تغیراتی را در درون حزب خود به وجود آورده اند.

وی با بیان اینکه اعتماد ملی هم از این قاعده مستثنی نیست گفت:در چهار پنج سال گذشته این حزب فعالیت های خود را به حالت نیمه تعطیل در آورده بود و فعالیت گسترده ای نداشتیم و الان زمان آن رسیده است که کار های حزبی را سامان دهیم.

قاوم مقام حزب اعتماد ملی یاداور شد: درخواست هایی از سوی اعضای حزب و بزرگان کشور برای فعالیت های مجدد حزب مطرح شده و بنده به لحاظ مسئولیت حزبی مورد فشار و درخواست دوستان برای فعالیت های مجدد حزب هستم.

منتجب نیا گفت: جلساتی را برگزار کردیم تا سازو کار مناسبی برای فعالیت مجدد به صورت گسترده درآوریم و کارهایی انجام شده است تا به زودی بتوانیم رابزنی ها را انجام دهیم و با تبادل نظر فعالیت ها را از سر بگیریم.

وی همچنین به فعال شدن برخی از شاخه های استانی حزب متبوعش اشاره کرد و گفت: به فعالیت های استانی حزب بسنده نکرده و در صدد فعالیت گسترده حزب در سراسر کشور هستیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب از روند تاخیر در بازگشایی مجدد خانه احزاب انتقاد کرد و اظهار داشت:ما همچنان منتظر قول وزیر برای بازگشایی خانه احزاب هستیم.

 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن