دیدبان

تذکر ۲۰ نماینده به جنتی درمورد کنسرت‌های مبتذل

تذکر ۲۰ نماینده به جنتی درمورد کنسرت‌های مبتذل

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی امروز تذکرات کتبی به نمایندگان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گفته صادقی، این تذکر در خصوص "صدور مجوز برگزاری کنسرت‌های موسیقی مغایر با شئونات اسلامی با حضور خوانندگان مبتذل" خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به امضای 20 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است. 

ادامه تذکرات کتبی به شرح زیر است:

قادرمرزی و کریمیان نمایندگان قروه و مریوان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: انتصاب مدیر کل غیر بومی و ناآشنا به فرهنگ مردم کردستان.

طاهری و سالک نمایندگان گرگان و اصفهان به رئیس جمهور: توجه جدی به مشکلات معیشتی مردم و پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها و پرداختن به مطالبی که امروز مطالبه مردم و به وزیر راه: به رئیس سازمان هواپیمایی کشور به رعایت نماز اول وقت و عدم همزمانی پروازها با ساعت اذان.

ایرانپور به وزیر آموزش و پرورش: اصلاح طرح بیمه طلایی فرهنگیان و تحت پوشش قرار گرفتن خدمات دندانپزشکی و چشم‌پزشکی، به وزیر امور خارجه: پیگیری وضعیت دیپلمات ربوده شده در یمن و مرزان ربوده شده در سیستان و بلوچستان و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: لزوم توجه بیشتر سازمان اوقاف به امامزادگان و بقاع متبرکه

محسنی ثانی نماینده سبزوار به وزیر اطلاعات: چرا دعوای مالک کشتی که در اجاره سازمان کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران بود منجر به محکومیت 100 میلیون دلاری شد؟

قادری نماینده شیراز به وزیر اقتصاد: حل مشکلات بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان.

رسایی نماینده تهران به وزیر نفت: چرا وزیر نفت علی‌رغم سپری شدن بیش از یک سال از آزمون استخدامی اردیبهشت سال 92 از اعلام نتایج خودداری می‌کند.

کارخانه‌ای نماینده همدان به وزیر امور خارجه: حفظ موانع حق طلبانه اخیر در دفاع از اقتدار هسته‌ای جمهوری اسلامی باید همچنان به عنوان مطالبه مردم در مذاکرات مورد توجه قرار گیرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

افتخاری، رهبر، آلیا و عالی به وزیر ارشاد: ضرورت حمایت از هنرمندان متعهد و تلاشگر و برخورد جدی با بازیگرانی که خطوط قرمز ارزش‌های نظام را رعایت نکردند و خاطر ملت را خدشه دار می‌کنند.

افتخاری به وزیر فرهنگ: چرا در جشنواره شعر فجر از افرادی تجلیل شد که با دفاع مقدس و ارزش‌ها نسبتی نداشتند؟

کوچک‌زاده نماینده تهران به وزیر اقتصاد: رعایت مصالح و منافع ملی در واگذاری‌ها با دقت بیشتر در ارزیابی قیمت‌هایی که واگذار شده‌اند.

تذکر 41 نماینده به وزیر ارتباطات در خصوص ضرورت پیگیری اجرای بند ب قانون بودجه سال 93 درباره استمرار بیمه و قرارداد مستقیم کارگزاران مخابرات روستایی.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن