دیدبان

موسسه نشر آثار امام (ره) از هراتی شکایت کرد

موسسه نشر آثار امام (ره) از هراتی شکایت کرد

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم، موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی(ره) از عبدالحسین هراتی فرد هتاک به امام، شکایت کرد.
هراتی با انتشار مقاله‌‌هایی در رسانه‌ها و سایت‌های معاند نظام به هتاکی علیه نظام اسلامی ایران و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام‌خمینی(ره) پرداخته است.
با توجه به واکنش‌های شدید دانشگاهیان و نمایندگان مجلس، مسئولان دانشگاه آزاد وی را از سمتش در دانشگاه آزاد برکنار کردند.
در ادامه این واکنش‌‌ها برخی از سایت‌های خبری تصویر عبدالحسین هراتی در دیدار هیئت پارلمانی ایتالیا با هاشمی‌رفسنجانی را منتشر کردند و اعلام داشتند که هراتی در جایگاه مشاوران هاشمی رفسنجانی نشسته است.
روز گذشته هاشمی‌رفسنجانی در حاشیه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال محمدحسین صفارهرندی یکی از اعضای مجمع تشخیص درباره انتصاب عبدالحسین هراتی، گفت: خوب شد این موضوع مطرح شد. ایشان در دوران ریاست‌جمهوری بنده بدون هیچ سابقه سوء مدتی در اواخر دوره با معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری همکاری انتشاراتی داشت که البته بنده هم حکم نداده بودم.
وی اضافه کرد: بعد از پایان آن دوره وی منفصل شد و مدت‌ها از وی بی‌خبر بودیم تا اینکه اخیراً با مراجعه به رئیس دفتر این‌جانب و اعلام آمادگی برای همکاری و خدمت به نظام، بدون اطلاع از سوابق چند سال گذشته ایشان، در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار شد که بلافاصله پس از افشای مقاله هتّاکانه، از مسئولیت چندروزه خود عزل شد و در دفتر هم من حکم نداده بودم و مشاور بنده هم نبود و در دفتر بنده هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران