دیدبان

روحانی : باید بتوانیم نسل جوان را حراست کنیم

روحانی : باید بتوانیم نسل جوان را حراست کنیم

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاحیه هفتمین مجمع اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی طی سخنانی گفت: غرب می‌خواهد مصرف‌گرایی و لذت‌گرایی را بویژه برای نسل جوان ما، مسیر زندگی قرار دهد. امروز دنیای غرب نمی‌خواهد که دنیای اسلام در مسیر فناوری‌های مدرن قرار گیرد.

وی افوزد: آنها سلطه و موفقیت خود را در انحصاری کردن فناوری‌های مدرن می‌دانند، به همین دلیل به بهانه‌های مختلف می‌خواهند دنیای اسلام و جهان در حال توسعه را همیشه با فاصله‌ای چند ساله با دنیای پیشرفته صنعتی خود قرار دهند.

رئیس جمهور تصریح کرد: این "بت تبعیض" و "بت لذت گرایی" باید شکسته شود و جای همه این بت‌ها، "توحید" بنشیند. اگر ما گوینده و عمل کننده لا اله الاا الله باشیم، حتما فلاح و رستگاری در کنار آن هست.

روحانی ادامه داد: خود را باید برای یک نبرد فرهنگی عظیم با کشورهای صنعتی و مدرن آماده کنیم تا بتوانیم نسل جوان امروز و فردا را حراست کنیم و بعثت پیامبر(ص) را در دل جوانان، پایدار و جاوادنه سازیم.
وی با بیان اینکه باید بازار "غذای حلال" را در همه دنیا بگسترانیم، گفت: باید تولید پاک و نظیف را جایگزین تولیدهای منحرف غربی کنیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: باید تولید و عمل صالح را به عنوان یک برند در دنیای اسلام ایجاد کنیم. از فریادها و زرق و برق‌های دنیای غرب نباید بهراسیم. ما می‌توانیم موفق شویم و پیش‌رو باشیم.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن