دیدبان

یک نفر دیگر از نزدیکان مشایی بازداشت شد

یک نفر دیگر از نزدیکان مشایی بازداشت شد

به گزارش دیدبان ، یک منبع آگاه به خبرگزاری ایرنا اعلام کرد، عبدالرضا داوری که به عنوان یکی از چهره های اصلی رسانه ای نزدیک به جریان انحرافی به وی‍ژه در دو سال پایانی عمر دولت دهم شناخته می شود، شنبه (امروز) براساس اتهامات انتساب دروغ به مسئولان و نشر اکاذیب بازداشت شد.
این منبع پیشتر از صدور حکم جلب برای داوری خبر داده بود.
بنا به این گزارش، وی تاکنون از حضور در مراجع قضایی خودداری کرده است.
عبدالرضا داوری از چهره های نزدیک به هاشمی رفسنجانی و از هواداران وی در جریان نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که معلوم نیست چگونه بعد از شکست نامزد متبوعش به دولت رقیب وی (محمود احمدی نژاد) راه یافت.
وی در سال های پایان دولت دهم ریاست صندوق بازنشستگی مس کشور را برعهده گرفت و در طول دولت نهم و دهم از اصلی ترین چهره های رسانه ای وابسته به جریان انحرافی شناخته می‌شد که پیش از انتخابات سال 88 نیز مسئولیت اداره کل پژوهش و همچنین معاونت خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی را برعهده داشت.
وی هم اکنون مسئولیت یکی از سایت‌های خبری نزدیک به رئیس جمهور سابق را بر عهده دارد که ید طولایی در اتهام پراکنی علیه اصولگرایان دارد.
به گزارش جهان، اتهام زنی های داوری علیه اصولگرایان، او را به چهره محبوب روزنامه‌های اصلاحطلب تبدیل کرده بود.
گفتنی است، در چند روز گذشته علاوه بر عبدالرضا داوری، بهمن شریف‌زاده و چند تن دیگر از عناصر نزدیک به جریان انحرافی نیز بازداشت شده بودند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن