دیدبان

مهمانی که مهمانانش صاحب خانه را نمیشماختند

مهمانی که مهمانانش صاحب خانه را نمیشماختند

به گزارش دیدبان به نقل از جهان، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان فردیس در این باره به جام جم گفت: چند شب پیش تعدادی از شهروندان یکی از محله های این شهر با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند و اعلام کردند در طبقه چهارم یکی از مجتمع های مسکونی یک مهمانی شبانه برگزار شده و مهمانان از دیگر ساکنان مجتمع سلب آسایش کرده و به اعتراض همسایه ها نیز توجهی نمی کنند.
ابوالفضل سر زعیم افزود: با گزارش موضوع به پلیس، ماموران انتظامی همراه بسیجیان عازم محل شده و با گزارش موضوع به دادستان شهرستان فردیس و دستور قضایی وارد ساختمان شدند و شرکت کنندگان در این مهمانی مختلط که ۱۸ زن و ۳۴ مرد بودند را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند.
وی گفت: با تحقیق از افراد بازداشت شده، معلوم شد یکی از آنها صاحبخانه بوده و افراد دیگر با دعوت نامه هایی که از سوی این مرد دریافت کرده اند، برای شرکت در این میهمانی حاضر شده و هیچ کدام با یکدیگر آشنایی ندارند و حتی پیش از این نیز با مرد صاحبخانه ملاقات نداشته اند.
بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای برگزار کننده این مهمانی و شرکت کنندگان در این مراسم شبانه ، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران