دیدبان

برگزاری چهارمین نمایشگاه تجیزات فنی رسانه ای جهان اسلام

برگزاری چهارمین نمایشگاه تجیزات فنی رسانه ای جهان اسلام

به گزارش دیدبان به نقل از روابط عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، محمود هاشمی اظهار کرد: در چهارمین نمایشگاه تجهیزات بومی شده فنی و رسانه ای در محل سالن خورشید مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما چرخه یک شبکه تلویزیونی را راه اندازی کرده و به نمایش می گذاریم.
وی افزود: در واقع در این نمایشگاه شرکت های سازنده قطعات را به صورت جمعی گردهم آورده ایم تا بتوانیم راه اندازی چرخه راه اندازی شبکه های تلویزیونی را به نمایش بگذاریم؛ همچنین تمام تجهیزاتی که به کار می رود به صورت بومی بوده و سعی شده آخرین تجهیزات نوین در عرصه فنی رسانه ای باشد.
معاون فنی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی در ادامه سخنانش به فقدان تجهیزات بومی ونوین فنی و رسانه ای در کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه کشورهای همسایه ما کشورهای بحران زده هستند و دستخوش جنگ و بحران بوده اند ما سیستم هایی طراحی کرده ایم که بتوانند در این بحران ها پاسخگوی نیاز رسانه ای و فنی کشورها باشند؛ همچنین این سیستم ها به گونه ای ساخته شده که هر اپراتوری می تواند به راحتی با آن کار کند.
وی با اشاره به تاثیرات رادیو و تلویزیون های اسلامی در آگاهی مسلمانان جهان و نیز گسترش موج بیداری اسلامی خاطرنشان کرد: به واقع مردم مسلمان در تمام نقاط جهان از طریق همین شبکه های رادیویی و تلویزیونی بیدار و آگاه شدند؛ اگر امروز شاهد گسترش موج بیداری اسلامی هستیم بخش عظیمی از آن به دلیل تاثیر رادیو و تلویزیون های اسلامی است.
گفتنی است؛ هفتمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی، پنجمین جشنواره بازار فیلم اسلامی، پنجمین جشنواره اتحاد و چهارمین نمایشگاه تجهیزات فنی رسانه ای چهارم تا هفتم خرداد ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران