دیدبان
رحیم‌‌پور ازغدی در همایش سراسری هادیان سیاسی سپاه:

دشمن در حال افول است

دشمن در حال افول است

به گزارش دیدبان به نقل از تسنیم ، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در اولین روز بیستمین همایش هادیان سیاسی سپاه با بیان مطلب فوق گفت: برخی از روش‌هایی که دشمن ما از آن استفاده می‌کند، دقیقاً همان روش‌هایی است که در گذشته با آن مواجه بوده‌ایم و چون هزینه‌ی مقاومت را پرداخت کرده‌ایم، انقلاب اسلامی در حال پیشروی است و جبهه دشمن در حال افول است و هیچ قدرتی در تاریخ به این اندازه قوی نبوده است.

وی افزود: ملت‌هایی که به موقع هزینه عزت و مقاومت را پرداخت نکرده‌اند، هزینه‌های بیشتری را متحمل شده و هم‌اکنون نیز در حال هزینه دادن هستند، اما ملتی که به موقع هزینه شجاعت و عزت خود را بپردازد، منافع مادی بیشتری هم نصیبش می‌شود.رحیم‌پور ازغدی گفت: آنچه که باید در قبال آن نگران بود، فرهنگ عمومی و به‌ویژه فرهنگ اقشار مذهبی است.

ازغدی ادامه داد:این نگرانی از آن سبب است که دنیای غرب با قدرت رسانه‌ای خود که درصدد جهانی‌سازی است، چند نقطه را هدف گرفته که قطعاً یکی ایران است که کانون تولید فرهنگ مقاومت است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود:اهمیت این موضوع برای غرب تا آنجاست که رسانه‌های آن‌ها حتی جزئی‌ترین اخبار مربوط به ایران را به طور روزانه پیگیری و پخش می‌کنند و ما باید ابعاد این عملیات دشمن را بشناسیم و براساس آن عمل کنیم.

وی گفت: دشمن از هفده محور به فرهنگ عمومی یورش آورده است و از طریق فرهنگ عمومی کار خود را پیش می‌برد، نسبی‌گرایی شدید در حوزه سبک زندگی، افزایش طلاق و اعتیاد، از جمله آسیب‌هایی است که در فرهنگ عمومی به‌وجود آمده است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران