دیدبان

درخواست مجید انصاری از نیروهای مسلح

درخواست مجید انصاری از نیروهای مسلح

به گزارش دیدبان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ظهر امروز در جمع خبرنگاران پارلمانی با اشاره به سخنان دیروز سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایشان سخنان بسیار ضروری و مهمی را ابلاغ کردند که نیاز امروز فضای رسانه‌ای کشور است.
وی افزود: مقام معظم رهبری هم همواره بر این مسئله تاکید داشتند. حفظ اخلاق، حفظ شرع و قانون در فضای رسانه‌ای و حمایت کلی از دولتی که با حماسه سیاسی مردم روی کار آمده است و با روحیه انقلابی آقای روحانی که دارای سوابق روشن در عرصه‌های مختلف بودند و نشاط و امیدی که در کشور و عرصه جهانی با انتخاب ایشان در بین حامیان انقلاب اسلامی به وجود آمده است و دشواری‌هایی که برای کشور وجود دارد، دولت برای همه این مشکلات به میان آمده است و کارهایی همچون رفع رکود، توسعه اقتصادی و ... را در دستور کار خود قرار داده است.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: تعامل در مسئله هسته‌ای و مذاکرات مسائل مهمی هستند و بالاخره حمایت از دولت که به خواست مردم برای رفع مشکلات وارد عرصه شده است، بر اساس عقل، انصاف و منافع ملی است.
انصاری گفت: اگر نقدی بر دولت وجود دارد و رسانه‌ها نقد سازنده و مشففانه داشته باشند و از تخریب و تهمت، بداخلاقی سیاسی و دروغ‌پردازی باید به جد پرهیز کنند؛ چرا که اینها دستورات دین و قانون کشور ما و قانون ما است.
وی افزود: طبعا رسانه‌های منتسب به نیروهای مسلح در رعایت این امور اولویت بیشتری دارند چرا که این نیروها تحت امر فرماندهی کل قوا هستند و طبیعی است که اگر فرمانده کل قوا تدبیری در این امور داشته باشند و مشخصا از سوی جانشین ایشان به ستاد کل ابلاغ می‌شود. هم انضباط درون تشکیلاتی و هم اخلاق اسلامی اقتضا می‌کند که این دستورات به دقت رعایت شود.
انصاری افزود: ما امیدوار هستیم با دستورات و رهنمودهای آقای فیروزآبادی شاهد یک تغییر اساسی رویکرد در رسانه‌های عمومی کشور به ویژه رسانه‌های منتسب به نهادها و نیروهای مسلح باشیم. دولت هم این انتظار را دارد که بدون حمایت نیروهای مسلح بر همه ارگان‌ها نمی‌تواند در اهدافی که دارد موفق باشد.
وی افزود: ما این مسئله را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم شاهد یک رفتار اخلاق‌مدارانه در فضای رسانه‌ای کشور باشیم.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران