دیدبان
محمودعباس:

ایران به دنبال فتنه در جهان اسلام است!

ایران به دنبال فتنه در جهان اسلام است!

به گزارش دیدبان به نقل از ادیان نیوز، اخبار رسیده از فلسطین حاکی از آن است که رئیس جمهور این کشور در آخرین اظهارات خود، موضع پلید خود را در مقابل محبین اهل بیت علیهم السلام نشان داد.
وی وقیحانه گفته است : شیعیان به دنبال اشغال منطقه هستند و ایران به دنبال فتنه درجهان اسلام است، شیعیان مدعی هستند که اسرائیل به دنبال تجزیه ی کشورهای اسلامی است و بزرگترین دشمن به حساب می آید، ولی فتنه ی شیعیان از اسرائیل خطرناک تراست، ما به عنوان یک کشور مسلمان تاکنون موضعی را اتخاذ نکرده بودیم.
همه بدانند فلسطین از آرامش در منطقه حمایت می کند! ما به دنبال تشکیل یک امت واحده در بین کشورهای مسلمان هستیم. این درحالیست که جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در اظهارات اخیر خود بیان کرد که ما به دنبال کشوری سلفی با مدیریت سلفی و اداره ای سلفی در فلسطین هستیم!
وی در ادامه افزود: فلسطین بهترین گزینه جامعه سلفی در منطقه خاورمیانه است. ما از فلسطین سلفی حمایت می کنیم. فلسطینیان این را بدانند که اگر جامعه سلفی در این کشور تشکیل شود، تمامی کشورهای عربی از این کشور حمایت خواهند کرد. «جان کری» در ادامه این اظهارات عجیبش گفت: خوشحالیم که گروه “حماس” پایه سلفی دارد و ما امیدواریم با ورود این گروه به سوریه شکل مقاومت فلسطین وارونه شود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن