دیدبان

انتقاد علی مطهری از دولت

انتقاد علی مطهری از دولت

به گزارش دیدبان به نقل از فارس ، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد دولت در بحث عفاف و حجاب گفت: دولت در ریشه‌یابی و پیدا کردن راه‌های اصلاح در موضوع پوشش و حجاب عملکرد خوبی داشته است اما در بعد عملی گاهی ضعیف عمل کرده است.
وی افزود: باید حجاب استاندارد به مردم معرفی شود که به عنوان مثال مانتوی بالای زانو نباید باشد و صدا و سیما هم در این زمینه کمک کند تا مردم حجاب استاندارد را بشناسند چراکه اگر کاستی‌هایی موجود باشد، خیلی از خانم‌ها و آقایان بدحجاب می‌شوند.
نماینده مردم تهران با تأکید بر لزوم آگاهی‌بخشی در بحث حجاب استاندارد گفت: اگر در این زمینه فعالیت مناسبی داشته باشیم، فکر می‌کنم 50 درصد مشکل حل می‌شود؛ به استثنای برخی ناهنجاری که می‌تواند ریشه سیاسی و روانی داشته باشد که نیروی انتظامی نیز می‌تواند در این زمینه ورود کند.
مطهری در پاسخ به این سوال که آیا بحث حجاب و عففا تنها مرتبط با عملکرد دولت است؟ گفت: قطعا این‌گونه نیست و بیش از 90 درصد موضوع کار فرهنگی است و به دولت ربطی ندارد منتها وظیفه دولت در بخش اجرایی است.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران