دیدبان

آل‌خلیفه درصدد ترور رهبرمعنوی‌شیعیان بحرین

آل‌خلیفه درصدد ترور رهبرمعنوی‌شیعیان بحرین

به گزارش دیدبان به نقل ازادیان نیوز، چندین فعال سیاسی بحرینی نوشتند: “با توجه به تحرکات اخیر رژیم آل خلیفه مشخص است که این رژیم منحوس به دنبال ترور «شیخ عیسی قاسم» است.”
آل خلیفه به دنبال ترور «شیخ عیسی قاسم» استخبرگزاری براثا نوشت : آل خلیفه درصدد است که به هرنحوی رهبر انقلاب بحرین را ترور کند، این خبرگزاری مدعی شد که آل خلیفه به دنبال مسموم کردن شیخ عیسی قاسم است.
چندی پیش رژیم بحرین در حرکتی هتاکانه، ساعت دو بامداد به همراه ده‌ها نظامی مسلح رژیم آل‌خلیفه و افراد لباس شخصی به منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رئیس شورای اسلامی علمای بحرین و رهبر معنوی شیعیان این کشور، در شهر “الدراز” در غرب منامه، حمله کرد و خانواده او را که در خواب به سر می‌بردند با رعب و وحشت بیدار کرده و علاوه بر آن خسارت هایی را به منزل وی وارد کردند.
در پایان لازم به ذکر است که «آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم الدرازی البحرانی» از برجسته‌ترین علما و رهبران سیاسی بحرین است که در روستای «الدراز»، اطراف منامه، پایتخت بحرین دیده به جهان گشود و تحصیلات مقدماتی خود را همان روستای محل تولد خود به پایان رساند.
شیخ پس از آن به تحصیل علوم دینی اهتمام ورزید و در دهه ۶۰ با حضور در محضر شیخ «علوی الغریفی» پای در راه کسب مراتب عالی علوم دینی گذاشت تا پس از آن راهی نجف اشرف شود و تحصیلات خود را در رشته‌های مختلف از جمله فقه ادامه دهد. وی در طول تحصیل خود در نجف اشرف از محضر شهید «محمد باقر صدر» بهره جست.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن