دیدبان

واکنش غرضی به مذاکرات اخیر ایران و 1+5 در وین

واکنش غرضی به مذاکرات اخیر ایران و 1+5 در وین

به گزارش دیدبان به نقل از شهدای ایران، محمد غرضی در خصوص مذاکرات اخیر ایران و 1+5 در وین که بدون نتایج ملموس پایان یافت، با بیان اینکه دولت با مشکلات زیادی در عرصه داخلی و هم عرصه خارجی روبروست، اظهارداشت: موفقیت دولت در گرو حمایت یکپارچه ارکان سیاسی کشور از آن است.
وی افزود: امروز مشکلات مربوط به یارانه ها، انرژی هسته ای و منازعات سیاسی گریبان دولت را گرفته است، که این به ضرر جامعه است لذا همه نیروها باید از دولت دفاع کنند تا بتواند مشکلات را از پیش رو بردارد چراکه مردم نیز از تعارضات سیاسی استقبال نمی کنند.
این فعال سیاسی، همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 ادامه داد: همانطور که وزیر امورخارجه نیز گفته است آمریکا باید یک تصمیم جدی بگیرد و آن این است که آیا می خواهد این مذاکرات به نتیجه برسد یا نه.
وی با بیان اینکه از آغاز مذاکرات ایران و طرف غربی لحن و رویکرد آمریکا تغییر کرده است، گفت: آمریکا دچار تعارضات داخلی است؛ بنابراین اوباما نمی تواند تصمیم بگیرد و دچار تعارض شده است.
وزیر اسبق نفت همچنین در واکنش به عدم دستیابی به توافق نهایی میان ایران و 1+5 تصریح کرد: این آمریکاست که امروز دچار مشکل شده است . این کشور قدرت سیاسی یکپارچه ندارد و طیف راست در صدد تضعیف اوباماست؛ بنابراین مشکلات داخلی آمریکا به توافقات هسته ای سایه انداخته و آمریکا دچار تعارض شده است.
غرضی با اشاره به ایستادگی و دفاع تیم هسته ایران از حقوق ملت خاطرنشان کرد: آمریکایی ها تصورشان این است که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد ایران تسلیم خواسته های آنان خواهد شد، اما باید بدانند ایران در زمینه احقاق حقوق هسته ای خود یکپارچه است و مقام معظم رهبری هم از تیم هسته ای حمایت می کنند؛ لذا ایستادگی تیم هسته ای در برابر خواسته های غربی ها نتیجه بخش خواهد بود.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن