دیدبان

پاسخ پادو اصلاح طلب به ترویج بی حجابی!

پاسخ پادو اصلاح طلب به ترویج بی حجابی!

به گزارش دیدبان به نقل از کیهان ، داریوش سجادی با اشاره به لودگی‌های برخی همکاران فراری نشریات زنجیره‌ای نظیر «مسیح-ع» در ترویج بی‌حجابی نوشت: نگاهی اجمالی به تصاویر جمیع دخترکانی که با فراخوان نامبرده همراه شدند موید اعتبار نسبت مستقیم «بازی بیشتر» «میمون زشت‌تر» در ادبیات محاوره‌ای ایرانیان است! آنها قربانیان نظام «باربی‌سالار» غربی شده‌اند که ناجوانمردانه کسر بزرگی از زنان را به دلیل نابرخورداری از «استانداردهای مطمح نظر غربیان» بیرون از دایره «زن بودن» قرار می‌دهند.
همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب افزود: علی‌رغم این، قربانیانی از این دست به جای آن که اهتمام خود را صرف مبارزه با سیستمی کنند که با ترویج آن فرهنگ ناصواب و منحط و مبتذل و شکل‌گرا و تنانه، زن را تنها در لاشه‌اش آن هم با مختصات قابل احصاء برای تامین ضیافت چشم‌چرانی ایشان به رسمیت شناخته نابخردانه و در «پناه همان ابتذال» جهد خود را صرف برون‌ریز بدن خود به منظور به رسمیت شناخته شدن در آن ماراتن «زن گوشت بینی» می‌نمایند.
به قول شریعتی: (بدبخت)- اونا از تن تو هر چقدر هم که قوی بشه (ایضا شکیل بشه) ترسی ندارن! از «گاو» که گنده‌تر نمیشی! می‌دوشنت. از «خر» که قوی‌تر نمیشی! بارت می‌کنن. از «اسب» که دونده‌تر نمیشی! سوارت میشن. (بدبخت)- اونا از فکر تو می‌ترسن! کمی فکر کن- در زمینی بازی می‌کنید که سلاخش نام منجی بر خود گذارده است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن