دیدبان
فرزند شهید رنجبران

مادر شهیدی که هیچ مسئولی زنگ خانه اش را نزد

مادر شهیدی که هیچ مسئولی زنگ خانه اش را نزد

به گزارش دیدبان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شهدای ایران ، فرزند شهید رنجبران اظهار داشت؛ من شناختم نسبت به پدرم خیلی محدود است  چرا که یازده ماهه بودم و پدرم شهید شد و من هر چه از پدرم می دانم را از مادرم شنیده ام.

وی ادامه داد: شهید رنجبران فرمانده تیپ ابوذر بود و ویزگی خاص پدرم که همه در باره آن صحبت می کنند این بود که وی بسیار جاذبه داشتند و هر فردی با هر مرام و مسلکی همه را جذب می کرد.

پسر شهید رنجبران گفت، شهید رنجبران چون بچه پایین شهر بوده و خصوصیت اخلاقی خاصی داشتند و به همبن دلیل خیلی ها به سمت شهید رنجبران جدب می شدند.

این فرزند شهید که تنها یادگار زندگی شهید رنجبران می باشد در خصوص ارتباطش با مادر شهید رنجبران می گوید چون مادر خودم چند سال پیش به رحمت خدا رفتند، من ارتباط خیلی خوبی با مادر بزرگم داشتم و به منزلشان سر می زدم و با هم به گلزار شهدا می رفتیم.

فرزند شهید رنجبران با اشاره به بی توجهی مسئولین و همرزمان شهید رنجبران به مادر شهید گفت: هیچ کسی در این سال ها سراغ مادر شهید رنجبران را نگرفت. حتی  مادر شهید یک ماه در بیمارستان بستری بود ولی از مسئولین هیچ کسی به دیدار مادر شهید نرفت و مادر شهید رنجبران هم مثل مردم عادی در بیمارستان خصوصی بستری شد.

وی با گلایه از همرزمان دیروز پدر شهیدش که اکنون هر کدام مسئولیتی در کشور دارند خاطر نشان کرد: مادر شهید رنجبران بسیار چشم انتظار دیدن دوستان فرزند شهیدش بود ولی کسی حتی سری به او نزد.

این فرزند شهید در ادامه به برگزرای مراسم تشییع مادر شهید اشاره کرده و اظهار داشت؛ مراسم تشییع مادر شهید رنجبران ساعت 9 صبح فردا یک شنبه 28 اردیبهشت از مقابل منزلش در خیابان خراسان، کوچه محمد رضایی به سمت مسجد طوس و بعد از آن بهشت زهرا (س) برگزار می شود.

مرتبط‌ها

حضور 3 میلیون افغان در ایران

همسر دلخواه خود را دانلود کنید

دوئل مرگبار دو اراذل محله فلاح برای قدرت نمایی

تصاویر/ شاسی‌ بلند جدید آمریکایی

تصاویر/کاپیتان پرسپولیس باید اخراج می شد

آغاز برخورد با بدپوششی و کشف حجاب در تهران