دیدبان

هراتی را قبل از فرار بگیرید

هراتی را قبل از فرار بگیرید

به گزارش دیدبان به نقل از خیبرآنلاین ، عبدالحسین هراتی منافق ضدانقلابی که از 20 اسفند 92 تا 20 اردیبهشت 93 به مدت 2 ماه در حکم سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار شده بود، برکنار شد.
اگرچه طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد، در مصاحبه اش پیرامون چرایی این انتصاب از پیشنهاد هراتی توسط برخی ها(!) و نیز اخذ استعلام از مراجع ذیصلاح خبر داده بود اما آنچه که به وضوح قابل رویت و جزو اسناد آشکار و عمومی است که حتی می توان در یک سرچ طبیعی در گوگل نیز به آن رسید، فعالیت ضدانقلابی و منافقانه این فرد فراری تازه بازگشته به کشور است.
براساس این گزارش، طی دوماهی که وی پس از بازگشت از استرالیا مستقیما عهده دار مسئولیت در دانشگاه آزاد (وابسته به خاندان رفسنجانی و حامیانشان) شده، اخبار حاشیه ای بسیاری مطرح شد که نهایتا منجر به برکناری هراتی گردید.
نکته حایز اهمیت آن است که باتوجه به بذل و بخششی که برخی ها(!) نسبت به عبدالحسین هراتی داشته و او را به سمت اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی گماشتند، همانگونه که در حکم صادره برای وی آمده: "ثبت، ضبط و حفاظت از اسناد و مدارک دانشگاه" از جمله مسئولیت های سرپرست این اداره کل محسوب می شود و با این حساب، بخش قابل توجهی از اطلاعات محرمانه دانشگاه آزاد، همینک در اختیار این فتنه گر قرار دارد.

 

باتوجه به اینکه برخی شنیده ها از برنامه ریزی وی جهت خروج از کشور حکایت دارند، ورود سریع مسئولان امنیتی و قضایی به ماجرای هراتی می تواند رمزگشای بسیاری از مسایل باشد. همچنین، با اقدام فوری قبل از فرار او از ایران، نسبت به خروج اسناد مهم و طبقه بندی شده موجود در دانشگاه آزاد نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.
نکته دیگر در این اقدام، افشای ماهیت کسانی است که او را به طه هاشمی پیشنهاد کرده اند. باید مشخص شود که چه فرد یا افرادی حضور یک فتنه گر ضدانقلاب با آن پرونده آشکار و غیرپنهان در ضدیت با نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای چنین جایگاهی تدارک دیده اند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن